città per un appuntamento

Moderator: voidsun

Post Reply
Banning
Bahamas

città per un appuntamento

Post by Banning » Fri Mar 27, 2020 8:42 am

Hoe is Swiftwick begonnen, hoe lang zit je al in de sokkenwereld?
De originele Swiftwick-sokken zijn bedacht en ontwikkeld door een mountainbikeracer in 2008, op zoek naar een beter product voor zijn team. Het vroege zaaien van producten gebeurde rond de pits en kampvuren van een 12 uur durende mountainbikewedstrijd.

Wat maakt jouw producten uniek in vergelijking met andere merken?
Swiftwick wordt volledig in de VS gemaakt, iets waar we erg trots op zijn. Onze sokken zijn ongelooflijk Adidas Zx 700 Damen duurzaam, iets waar de concurrenten mee worstelden, en ze voeren ook vocht beter af dan welke sok dan ook op de markt. De geheime saus hier is olefine, een synthetische vezel met verbazingwekkende eigenschappen. Het is sterk, veerkrachtig en droogt razendsnel. Elke sok is gemaakt met onze Contoured Compression? Fit- en Fibre FirstTM-vochtafvoerende technologie?n om compromisloze blistervrije prestaties te bieden. Contoured Compression? Fit is ontworpen om elke heuvel en vallei van je voet te ondersteunen. Een superieure pasvorm betekent dat er geen overtollig materiaal in uw schoen zit, geen holtes die tot blaren kunnen leiden. Het betekent ook dat je in contact moet blijven met je huid om vocht af te voeren met onze Fiber FirstTM Moisture Wicking. Hoogwaardige vezels en toonaangevende breiendichtheid zorgen voor een Nike Air Max Thea Hombre geweldige pasvorm uit de verpakking, uren in een race en jarenlang.

Daarna zou ik willen zeggen dat ik stijlvol was en een douche nam, maar ik haalde een pagina uit Emily's boek en verplaatste mijn zweet naar een andere plek - zoals naar het zwembad van mijn vriendin Sara. Bailey ging ook zwemmen, maar ik kreeg geen foto omdat ik het te druk had om een ??nerveuze hondenmoeder te zijn en ervoor te zorgen dat alles in orde was. (Hij was. Toen hij het enige gat in hun hek vond? Niet zo goed, maar hij kwam terug, dus dat is het enige dat Nike Internationalist Hombre telt.)

Deze week kwam ik erachter dat ik geen baan kreeg na een telefonisch interview en twee rondes met veelbelovende persoonlijke interviews. Ik had wekenlang mijn telefoon obsessief op nieuws gecontroleerd en hoewel ik die dag ongelooflijk teleurgesteld was, was het een opluchting om beide kanten op te weten.

De dag voordat ik dat ontdekte, had ik een telefonisch interview en heb het grootste deel van deze week gewerkt aan een voorstel voor een andere baan - een die helemaal in mijn straatje klinkt. Stuur alsjeblieft goede gedachten op mijn manier !!

(Zoeken naar werk is stressvol. Geen wonder dat mijn maag me dwarszit.)

Dus ik ontsnapte naar NJ voor een beetje downtime te midden van al deze stress.

Mijn moeder en haar vriendin waren naar de stad gekomen voor een doktersafspraak, dus ik ontmoette ze voor de lunch en daarna Nike Air Max 180 Hombre ontvoerden ze me. We gingen naar het Colosseum, omdat het vlak bij het kantoor van de dokter is, en ik had een kalkoenburger met avocado- en zoete frietjes (blijkbaar is het een jaarlijkse controle omdat ik vorig jaar 14 juli ook met ze ging en hetzelfde at) , en het was heerlijk. Ik zou kunnen leven van kalkoenburgers en zoete frietjes, denk ik.
Post Reply