sicuro in un luogo straniero

Moderator: voidsun

Post Reply
Banning
Bahamas

sicuro in un luogo straniero

Post by Banning » Fri Mar 20, 2020 9:29 am

Een zin die vaak wordt gebruikt in gesprekken tussen mijn vriend en ik. De afgelopen vier jaar heb ik fulltime in een camper gewoond en gereisd. Vier jaar training voor races terwijl je om de paar weken of soms om de andere dag wakker wordt op een nieuwe plek.

Een leven vol compleet avontuur is iets waar ik naar hunkert, en een huis op wielen voldoet behoorlijk goed aan dat verlangen. Ik was een hardloper voordat ik op de weg woonde, maar het blijkt dat de twee Nike Air Pegasus 83 Uomo elkaar mooi aanvullen. De absoluut beste manier om een ??nieuwe plek te zien, is op eigen benen staan. Voeg een onbekend parcours en enkele La Sportiva's toe en het is een epische verkenning.

Home sweet home op wielen!
Ik weet dat het dromerig en erg REI ad esque klinkt, maar dingen worden een beetje lastig als je serieus moet worden en eigenlijk moet trainen voor een race. Ik ben op geen enkele manier een competitieve hardloper (nou ja, op zijn minst niet professioneel), maar als ik me inzet voor een race, ben ik niet iemand die verslapt in het trainingsgedeelte. Het is zo verslavend om je lichaam tot het uiterste te drijven door te kiezen en te concurreren met je eigen tijd.

U kunt zich dus voorstellen hoe dit de door ons gekozen 'wilde en vrije' levensstijl zou kunnen compliceren. Een run van 20 mijl kan niet zomaar overal Nike Air Max Command Femme worden gedaan! Bij het plannen van routes en plaatsen die we wilden stoppen en verkennen, moest ik dat altijd afstemmen op mijn trainingsplan. Natuurlijk werkte het soms perfect, zoals die keer dat ik een 18 miler deed op een eindeloos trail-systeem in Spokane, Washington. Of een kortere 'heuvel' die in een lus in de sequoia's loopt. 15 mijl direct langs het strand in Port Aransas, Texas. Een adembenemend (letterlijk, kan iemand gemakkelijk ademen op meer dan 7.000 voet boven zeeniveau?) Zeven mijl op een bergpad in Santa Fe, New Mexico. Intervallen naast een bevroren meer in de middle of nowhere in Yukon Territory, Canada. En vergeet Adidas Yeezy Boost 350 Womens niet een supersterke 22 mijl door de San Antonio River Walk.

Maar het zijn niet allemaal dennenbomen en perfect verharde stukken. Gedurende mijn tijd onderweg heb ik geleerd hoe toegewijd ik ben aan deze sport waar ik zo van hou. Soms is het gewoon niet mogelijk om uw huis te parkeren in de buurt van ideale hardloopomstandigheden. Af en toe slapen op een parkeerplaats van Walmart of Cabela is heel re?el. En soms is het geen perfecte 65 graden en gedeeltelijk bewolkt (de droom van elke hardloper, toch?). Soms betekent een voltijds leven vol avontuur dat je in huiveringwekkende kou loopt tijdens een sneeuwstorm (ik ben een AZ-meisje, oké ?! Geef me een pauze!) In een vrachtwagenchauffeur. Ja dat is correct. Een parkeerplaats voor een vrachtwagenstopplaats waar we moesten stoppen omdat het weer te riskant was om door te rijden. En Nike Internationalist Homme raad eens, ik had die dag een trainingsrun gepland en die kon niet worden overgeslagen. Dus ik heb mijn ijskoude kont een uur lang heen en weer gerend op die parkeerplaats. Het was verre van glamoureus, maar ik heb het voor elkaar gekregen.

Er was een andere keer dat we de lange Alcan Highway door Canada naar Alaska (episch) reden en ik was natuurlijk op het hoogtepunt van de marathontraining. We waren in een piepklein 'stadje' langs de snelweg, die 's nachts bij een voetbalveld geparkeerd stond. Maar het was geen doorsnee voetbalveld. Het was ongeveer half zo groot als een echt veld. Meer een klein vierkant dan wat dan ook. Maar het regende en ik moest hardlopen voordat ik naar bed ging, dus dat voetbalveld werd natuurlijk mijn vijf mijl lange route. Ik wil me niet eens herinneren hoeveel rondjes ik rond die met gras begroeide Adidas Zx 750 Damen plek heb gemaakt.

Ik doe wat ik kan om de beste routes te vinden, maar soms moet je gewoon werken met wat je hebt! Ik gebruik de AllTrails-app graag om naar opties te zoeken. Een andere tip die ik onderweg heb geleerd, is om de plaatselijke hardloopwinkel te bellen wanneer je naar een nieuwe stad gaat. Je hoeft geen ervaren camper te zijn om deze te gebruiken! De lokale bevolking zal altijd de beste plekken weten wanneer je op reis bent en moet rennen, dus bel gewoon en vraag het! Zelfs REI kan helpen. Misschien heb je zelfs geluk en stuit je op een hardloopgroep.

Als het gaat om reizen (en eigenlijk gewoon hardlopen in het algemeen!), Kan veiligheid niet op de achterbank plaatsnemen. Soms moet je de extra stap nemen om een ??veilige hardlooproute op een buitenlandse plaats uit te zoeken en om wat zekerheid om lokaal advies te Nike Air Zoom Pegasus 33 Mujer vragen. Gelukkig heb ik mijn beest van een Duitse herder, Kobuk (dat #dogmom-leven), als mijn lijfwacht. Maar ervan uitgaande dat iedereen niet reist met een vachtkind, koop dan een klein zakmes of pepperspray om mee te rennen! Je kunt het in je ritsvak of bidonzakje bewaren en je zult je wat meer op je gemak voelen, wetende dat je een middel hebt om jezelf te verdedigen.
Post Reply