mentre lo prendo al mio

Moderator: voidsun

Post Reply
Banning
Bahamas

mentre lo prendo al mio

Post by Banning » Thu Mar 19, 2020 10:01 am

Er is niet veel in de buurt van Lake Pleasant en als je naar de dichtstbijzijnde beschaving rijdt, zul je waarschijnlijk veel ketenrestaurants vinden. Mijn favoriet daarvan is Even Stevens. Het is een sandwichketen in de regio Phoenix die 1 sandwich doneert Nike Air Max Zero Femme voor elke die ze verkopen. Ze hebben ook een aantal echt goede veganistische en glutenvrije opties. Op de weg tussen Lake Pleasant en de stad is er Wild Horse West. Als ik van hamburgers en bier hield, zou ik daar zeker stoppen.

Skyline Park is lokaal eigendom en heeft geen toegangsprijs. Het is gelegen in het zuidelijke deel van de White Tank-bergen. Mijn favoriete ding aan Skyline is dat je je auto kunt achterlaten en heel snel lekker kunt klimmen. Er zijn momenteel vier uitkijktoppen in het park en ze blijven de paden uitbreiden. De paden zijn opgezet in lussen, dus het is gemakkelijk om je afstand te kiezen en een behoorlijk aantal kilometers te halen zonder al te veel herhalingspaden. Mijn favoriete route op dit moment is die in de aanloop naar de Javelina-top, die een mooie steile klim heeft die wordt beloond met een Nike Cortez Dámské aantal fantastische uitzichten.

Verrado ligt heel dicht bij het park. Mijn favoriete stoppostrun daar is de Verrado Coffee Company. Ze hebben ook een verscheidenheid aan restaurants op loopafstand van de binnenstad, en als je er op een zondag bent, hebben ze een boerenmarkt met lokale foodtrucks en verkopers.

Er zijn veel andere plaatsen om te verkennen in de West Valley en het grotere Phoenix-gebied, meer dan ik hier zou kunnen bedekken. Het is zeker een bezoek waard voor trailrunners. Onthoud ook dat juni-september heet is in dit deel van Arizona, en zelfs sommige inwoners rennen op dat moment niet overdag. Zorg ervoor dat je goed geacclimatiseerd en voorbereid bent op het weer. Zelfs in de winter is het klimaat droog, dus extra water is een goed idee. Als je het gebied haalt, voel je dan vrij om me op sociale media te raken,Nike Air Max 2017 Dames en zoals Nike Cortez Womens altijd, gelukkige paden!

Aardappelpuree. Voor de Soy Simple-campagne was het onderwerp van deze week het toevoegen van soja aan je Thanksgiving-maaltijd. Te veel zuivelproducten irriteren mijn maag, dus besloot ik te kijken hoe ik sojamelk in de maaltijd kon verwerken. Ik hielp mijn tante met het maken van aardappelpuree, en we voegden wat sojamelk toe in plaats van gewone melk, volgens dit recept, en ik kon het verschil niet proeven.

Zoals ik gisteren in de Glamour-post zei, ik ben er helemaal voor dat ik me overgeef aan Thanksgiving (over wat echt belangrijk voor je is), maar aan het eind van de dag krijg ik meestal een vreselijke buikpijn. Volgens de Thanksgiving-post van vorig jaar heb ik mezelf gek gemaakt. Dit jaar probeerde ik relatief langzaam te eten en niet te veel seconden te nemen, en ik draag nog steeds Adidas Eqt Support Adv Mujereen Adidas Zx 700 Femme gewone spijkerbroek, geen zweet! Als ik echt weer iets van dat eten wil, zal ik gewoon bij mijn tante langsgaan voor restjes. (Oké, tante Gerry?) Ook heb ik morgen (!) Mijn 10-jarige reünie op de middelbare school en ik wilde me niet opgeblazen voelen.

Ben je nu in het zweet? Wat is je favoriete Thanksgiving-gerecht? Vervangt u in traditionele Thanksgiving-gerechten voor dieetbeperkingen of gewoon om gezond te zijn? Wat is je favoriete niet-traditionele Thanksgiving-gerecht? (Ik hoor graag hoe andere mensen vakanties doorbrengen.) Doe je Thanksgiving met vrienden of familie?
Post Reply