langes Wochenende voller

Moderator: voidsun

Post Reply
Banning
Bahamas

langes Wochenende voller

Post by Banning » Mon Mar 16, 2020 6:09 am

Voor vrouwen die tijdens races en evenementen de Trail Sisters-vlag willen voeren, heeft TS een community-team samengesteld. Als je een stuk TS-uitrusting draagt, krijg je automatisch een hallo en een gesprek van een mede-TSer, maar als je de teamkit herhaalt, Nike Air Max 90 Mujer zie je de rol van ambassadeurschap. Het is bekend dat de uitrusting en merchandising van TS-teams een kanaal zijn voor nieuwe vriendschappen en hardlooprelaties. De teamkit voor 2019 wordt geleverd door Under Armour en bevat merkgerelateerde technische uitrusting, steile partnerkortingen of pro-deals en toegang tot een privé Team TS Facebook-groep. Het TS-team bestaat momenteel uit meer dan 400 leden en voegt er voor eind 2019 nog 200 toe (aanmeldingen in juni en augustus).

Door trouw te blijven aan de missie, wil TS niet alleen vrouwen aanmoedigen om deel te nemen aan trailrunning en buitenavonturen, TS wil letterlijk kansen cre?ren! In 2018 lanceerde TS de eerste Trail Run Adventure Grant, waarmee zes vrouwen $ 500 en een zoet versnellingspakket kregen voor hun droomavontuur. Voor 2019 werkte TS samen met Merrell en heeft afgelopen New Balance 574 Womens maart nog eens zes vrouwen $ 500 en een uitrustingsset toegekend. Elke vrouw kan solliciteren, omdat er geen kwalificerende normen of vereisten zijn. Zowel in 2018 als in 2019 zijn er ruim 225 avontuurlijke inzendingen ingediend.

Met nog een paar spannende aankondigingen komende lente, hoopt TS het vierde jaar rond Nike Free 5.0 Mujer de zon het beste jaar tot nu toe te maken. Hartelijk dank aan deze geweldige community voor het ondersteunen van Trail Sisters en voor het helpen cre?ren van een deelsport voor zowel mannen als vrouwen.

Is het echt al vijf uur? Vervolgens begint u met het terugspoelen van alle items die voor de dag niet-gekruist op uw takenlijst staan. Het lijkt erop dat de training tot morgen moet wachten. Op weg naar huis denkt u: "Houdt het ooit op?"

Nou, de waarheid is dat het nooit echt stopt, het is gewoon een kwestie van persoonlijke Nike Air Presto Mens fitnessgrenzen en prioriteiten stellen die zorgen voor stabiliteit wanneer je dagen instroomt. Als het gaat om keuzevrijheid, is er nooit een saai moment of gebrek aan iets om te doen. Daarom trekt de multidimensionale en stimulerende omgeving van een creatief bureau actieve mensen aan. Of je nu een stevige en Adidas Superstar Herren zweterige training uitvoert of die grote klant binnenhaalt na weken van doorlopen van doelen en deadlines, er is een verslavende adrenalinestoot die van elk komt.

Als social media-communitymanager bij Turner PR ben ik me in de loop van de tijd gaan realiseren dat ik van mijn carrière hou omdat het onvoorspelbaar is. Maar om elke dag met een frisse blik en een creatief oog aan te kunnen, moet mijn trainingsroutine een constante zijn. Vooral bij klanten als Travaasa, Filson en Park Hyatt Beaver Creek is het belangrijk om de actieve en wellness manier van leven te leven en in te ademen.
Post Reply